Αγανάκτηση Χανιώτη για την Aegean: Όχι μόνο δεν επιστρέφει τα χρήματα, αλλά χρεώνει κι επιπλέον

Μπορεί να… πολυδιαφήμιζε η Aegean τις δωρεάν αλλαγές και τις διευκολύνσεις που έκανε στους πελάτης της εν μέσω κορονοϊού για πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού που ακυρώνονταν, εν τέλει όμως απεδείχθη οτι ελάχιστοι ήταν αυτοί που όντως περιλαμβάνονταν σε αυτές.

Αντιθέτως, πολλοί επιβάτες που είχαν άμεση ανάγκη να μεταβούν σε άλλη πόλη της Ελλάδας και έβλεπαν τις πτήσεις τους να ακυρώνονται αναγκάστηκαν να βάλουν (κι άλλο) το χέρι στην τσέπη για να αλλάξουν ημερομηνίες στα εισιτήρια τους.

Έτσι την “πάτησε” κι ένας Χανιώτης, ο οποίος λόγω ακυρώσεων αναγκάστηκε να αλλάξει δρομολόγιο δύο φορές (=4 πτήσεις), με την εταιρεία να του παρέχει μεν δωρεάν αλλαγή ημερομηνίας (κοστολογούνταν από 30€ πριν την πανδημία), να τον υποχρεώνει δε παράλληλα να αναβαθμίσει την θέση του στο αεροσκάφος, με τον επιβάτη να καταλήγει να πληρώνει +60€ για το πρώτο δρομολόγιο και +80 για το δεύτερο.

Συνολικά 140€ επιβάρυνση, δηλαδή, χωρίς ο επιβάτης να φέρει καμία ευθύνη για τις ακυρώσεις των πτήσεων και χωρίς να παρέχεται καν η επιλογή επιστροφής χρημάτων, όπως κάνουν αντίστοιχες αεροπορικές εταιρείες του εξωτερικού.

Ο ίδιος, αγανακτισμένος, σχολίασε σε επικοινωνία του με το zarpanews.gr:

«Αυτό είναι σεβασμός στον πελάτη ή αισχρή εκμετάλλευση της συγκυρίας; Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες της εταιρίας λόγω της κατάστασης αλλά τουλάχιστον να δήλωνε ότι τα νέα εισιτήρια θα τα πληρώναμε κανονικά και τα παλιά θα τα μετέφερε όταν αυτό θα ήταν εφικτό και να μην μας κοροϊδεύατε κατ’ αυτό τον τρόπο.»

zarpanews.gr

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail